STAG DIESEL
- Υποστήριξη για σειριακό ψεκασμό αερίου
- Δυνατότητα τροποποιήσεις στην ακολουθία ψεκασμού αερίου
- Μέτρηση και έλεγχος της ποσότητας ψεκασμού καυσίμου diesel
- Καμία δύναμη ισχύος μετά τη μετατροπή
- Εξοικονόμηση καυσίμου ακόμη και με μέγιστο φορτίο του κινητήρα
- Σύστημα αυτόματης προσαρμογής
Το STAG DIESEL είναι το εναλλακτικό σύστημα τροφοδοσίας με καύσιμο για κινητήρες diesel από 2 έως 16 κυλίνδρους . Το σύστημα βασίζεται σε τελευταίες τεχνολογίες που καθιστούν δυνατή την ταυτόχρονη τροφοδοσία με diesel και αέριο καύσιμο. Με την εγκατάσταση του συστήματος STAG DIESEL δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατη η οδήγηση μόνο με diesel , καθώς η λύση μας δεν παρεμβαίνει στην εσωτερική κατασκευή του κινητήρα.
Ο εγκέφαλος του αερίου καυσίμου , κατά την λειτουργία του κινητήρα , διαχειρίζεται με έξυπνο τρόπο τις αναλογίες και των δυο καυσίμων χάρη στις ενδείξεις των αισθητήρων , π.χ του αισθητήρα θερμοκρασίας των καυσίμων εξαγωγής.
Ένας προηγμένος αλγόριθμος μέσω διαδοχικού ψεκασμού ακρίβειας, σε συνεργασία με το πρωτοποριακό σύστημα αυτόματης προσαρμογής , εξασφαλίζει την τροφοδοσία του κινητήρα με τις σωστές αναλογίες καυσίμων. Ως εκ τούτου , ο χρήστης διαπιστώνει σε σύντομο χρονικό διάστημα ότι έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Τα συστήματα διπλού καυσίμου με εφαρμογές υγραερίου/ diesel (LPG/ON ) ή πεπιεσμένου φυσικού αερίου/diesel (CNG/ON) καθιστούν δυνατή τη χρήση ενέργειας σε diesel που δεν ήταν δυνατόν να χρησιμοποιηθεί προηγουμένως. Η αυξημένη αποδοτικότητα καύσης του diesel έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος του κινητήρα κατά 20% με μικρότερο κόστος χρήσης και ταυτόχρονα βελτιωμένη απόδοση.
Βασικά χαρακτηριστικά των εγκεφάλων STAG DIESEL
- Λειτουργία με κινητήρες diesel μέχρι 8 κυλίνδρους σε σειριακή λειτουργία
- Λειτουργία με κινητήρες diesel μέχρι 16 κυλίνδρους σε λειτουργία πλήρους ομάδα
- Επιλογή μεταψεκασμού υγραερίου ή πεπιεσμένου φυσικού αερίου
- Προηγμένος αλγόριθμος για σειριακό ψεκασμό αερίου
- Ακριβής δοσολογία στην παροχή αερίου βάση των απαιτήσεων του κινητήρα και της ακριβούς μέτρησης του όγκου diesel απευθείας από τους ψεκαστήρες , η οποία εξασφαλίζει μέγιστη οικονομία
- Εκτεταμένος αλγόριθμος για προστασία του κινητήρα
- Ελεγχόμενη θερμοκρασίας εξαγωγής αερίου για βελτιωμένη ασφάλεια της μονάδας κινήσεως
- Δυνατότητα ανάγνωσης των ενδείξεων του αισθητήρα οξυγόνου ευρείας ζώνης τύπου λάμδα, δυνατότητα ελέγχου της αναλογίας του μίγματος αέρος/ καυσίμων με ανεξάρτητο αισθητήρα οξυγόνου ευρείας ζώνης τύπου λάμδα αποκλειστικά για κινητήρες diesel (δυνατότητα εγκατάστασης σε κινητήρες χωρίς εργοστασιακά τοποθετημένους αισθητήρες)
- Υποστήριξη για οχήματα που διαθέτουν σύστημα ελέγχου πορείας (cruise control)
- Υποστήριξη για διακόπτη πετρελαίου / αερίου τύπου LED 401
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα..
- Υποστήριξη για σειριακό ψεκασμό αερίου
- Δυνατότητα τροποποιήσεις στην ακολουθία ψεκασμού αερίου
- Μέτρηση και έλεγχος της ποσότητας ψεκασμού καυσίμου diesel
- Δυνατότητα ανάγνωσης δεδομένων από αισθητήρα οξυγόνου τύπου λάμδα ευρείας ζώνης που είναι εγκατεστημένος στο όχημα από τον κατασκευαστή
- Δυνατότητα ελέγχου της αναλογίας αέρος / καυσίμων από ανεξάρτητο αισθητήρα οξυγόνου ευρείας ζώνης
- Καμία δύναμη ισχύος μετά τη μετατροπή
- Εξοικονόμηση καυσίμου ακόμη και με μέγιστο φορτίο του κινητήρα
- Σύστημα αυτόματης προσαρμογής
Πλεονεκτήματα και οφέλη για τον οδηγό..
- Κατά την ενεργή λειτουργία με αέριο ο κινητήρας λειτουργεί ακριβώς όπως και με το πετρέλαιο
- Ομαλή ενεργοποίηση του συστήματος
- Εξοικονόμηση σε όλο το εύρος εργασίας του κινητήρα
- Προστασία του κινητήρα
- Αυξημένη αποδοτικότητα της καύσης του diesel