stag AFR

stag AFR
stag AFR
stag AFR
stag AFR

STAG AFR

Η μονάδα ελέγχου STAG AFR, για διάφορους τύπους αισθητήρων οξυγόνου, έχει σχεδιαστεί για να προσδιορίζει την αναλογία αέρα-καυσίμου (AFR) σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, με βάση την μέτρηση του οξυγόνου στα καυσαέρια. Το κιτ χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με όλους τους τύπους αισθητήρων λ, που συναντιούνται σε κινητήρες με διαφορετικές επιλογές τροφοδοσίας καυσίμων, π.χ. αμόλυβδη βενζίνη, ντίζελ, LPG / CNG, φυσικό αέριο και αιθανόλη.

Η μονάδα ελέγχου STAG AFR, για διάφορους τύπους αισθητήρων οξυγόνου, έχει σχεδιαστεί για να προσδιορίζει την αναλογία αέρα-καυσίμου (AFR) σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, με βάση την μέτρηση του οξυγόνου στα καυσαέρια. Το κιτ χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με όλους τους τύπους αισθητήρων λ, που συναντιούνται σε κινητήρες με διαφορετικές επιλογές τροφοδοσίας καυσίμων, π.χ. αμόλυβδη βενζίνη, ντίζελ, LPG / CNG, φυσικό αέριο και αιθανόλη.

Στα περισσότερα αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού, σε υψηλό φορτίο του κινητήρα η μονάδα ECU δεν ελέγχει την αναλογία αέρα-καυσίμου (AFR). Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της ισχύος του κινητήρα, στην αυξημένη κατανάλωση καυσίμου ή και ακόμα να προξενήσει βλάβες στον κινητήρα, κυρίως αν το σύστημα τροφοδοσίας , όπως σε περίπτωση εγκατάστασης αερίου καυσίμου, δεν έχει ρυθμιστεί - προγραμματιστεί σωστά.

Η μονάδα ελέγχου STAG AFR για διάφορους τύπους αισθητήρων οξυγόνου επιτρέπει την τελειοποίηση των μικρορυθμίσεων, δηλαδή βελτιώνει τις καμπύλες λειτουργίας του κινητήρα. Με αυτό τον τρόπο, η αναλογία AFR διατηρείται στο βέλτιστο επίπεδο, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη ισχύς του κινητήρα, διατηρώντας την κατανάλωση σε κανονικά επίπεδα. Με την άμεση μέτρηση του συντελεστή λάμδα, ελέγχεται η στοιχειομετρική αναλογία σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, τόσο κατά τις σταθερές, όσο και κατά τις μεταβατικές συνθήκες.

Το σύστημα αναγνωρίζει τις ακόλουθες παραμέτρους:

  • αναλογία AFR
  • τιμή λάμδα
  • περιεκτικότητα σε οξυγόνο.

 

Το κιτ STAG AFR έχει σχεδιαστεί για την γρήγορη εγκατάσταση του. Η τροφοδοσία του παρέχεται μέσων του υποδοχέα του αναπτήρα (12V) και η επικοινωνία με έναν υπολογιστή απαιτεί μια τυπική σύνδεση USB, RS232 ή Bluetooth. Η μονάδα λειτουργεί μέσω μιας ειδικής εφαρμογής συμβατής με τα Windows, η οποία είναι φιλική και εύκολη προς τον χρήστη, προσφέροντας τα πρόσθετα οφέλη του συστήματος.

 

Πιθανές εφαρμογές:

  • διόρθωση του συστήματος τροφοδοσίας σε κινητήρες εξοπλισμένους με καρμπυρατέρ η με ψεκασμό μπέκ
  • βαθμονόμηση των συστημάτων LPG στην κάθε γενιά που διατίθενται στην αγορά
  • διαγνωστικά συστήματα καυσίμων
  • διάγνωση του εργοστασιακού αισθητήρα οξυγόνου
  • έλεγχος της AFR στον κινητήρα
  • βαθμονόμηση των συστημάτων chip-tuning

 

Μπορείτε να παραγγείλετε το σετ STAG AFR, με η χωρίς την βάση στήριξης, για τη στερέωση του καθετήρα στο άκρο του σωλήνα της εξάτμισης.